27 Şubat 2012 Pazartesi

FİLM: Rango

Mod: Ben kimim, adımı sanımı biliyorum da, ne olmak isitiyorum, hayattaki rolüm ne, Kahretsin bilmiyorum!
Öff neyse ne yaa, boşver...

Rangooooo, havada karada tavsiye edeceğim filmlerden bir tanesi :)
84. Oscar Töreninde en iyi animasyon ödülünü aldı.

Aslında bu filmi animasyon kategorisinde değerlendirmek haksızlık olur bence çünkü daha fazlası var. 
Örneğin; Buz Devri şimdiye kadar ki en iyi animasyonlardan sayılabilir ama çocuk ruhlu büyüklerin de zevkle izlediği bir animasyondur sadece. Ben de bayıla bayıla izleyenlerdenim ama Rango bildiğin büyük filmi yani :)


Hayattaki yerini bilmeyen, kendisi olmaktan başka herşeyi isteyen ama aslında ne istediğini bilmeyen Rango`nun hiyakesi, bir çoğumuz gibi yani...

Güzel espirileri var, şimdi bir daha izleyesim geldi :)


Rango sonunda kendi değerlerinin farkına varıyor, darısı bizim başımıza!

Hiç yorum yok: