27 Şubat 2012 Pazartesi

FİLM: Paris`te Geceyarısı

Mod: Ne istediğimi biliyorum, bı kızla birlikte olmak istemiyorum mesela, ya da bu işi yapmak. Ama bunları hayata geçirecek kadar cesaretim var mı ?

Dün akşam ki Oscar töreninden sonra aklıma geldi;

Bu filmin hakkında daha hiç bir şey duymamışken, afişini sevip izlemek istemiştim. İzlemekte, İstanbul`da kızlarla eski günleri yad ettiğimiz günlerde kısmet olmuştu. Burada da bahsetmiştim daha önce :)

Film 84. Oscar Töreninde en iyi orjinal senaryo ödülünü aldı.

Gerçekten de hoş ve değişik kurgulanmış bir filmdi. Bütün hayali Paris`te yaşamak ve yaratıcılığını tetiklemek olan bir yazarın hikayesini anlatıyor.Bu arada kız arkadaşını ve onun ailesini de mutlu etmeye çalışıyor.
Filmi ilginç kılansa, gece yarısı yapılan seyehatler!
Film bittikten sonra, kendi hayallerinize ulaşmak belki daha kolay gelebilir gözünüze...

Hiç yorum yok: